LAKGRUPPEN - terms and conditions
Trudimo se po najboljših močeh, biti transparentni in verjamemo, da je pošteno poslovanje prava pot.
- Kasper Dupont, Business Development Manager
Dostava
Vaše naročilo želimo obdelati čim hitreje. Nenehno se trudimo ponuditi privlačne možnosti dostave po ugodnih cenah. Možnosti dostave se lahko razlikujejo glede na lokacijo. Blago pošiljamo vse dni v tednu, razen praznikov in določenih zaprtih dni vsako leto.
Dostava poteka s prevoznikom ali kurirsko službo, ki jo najame LAKGRUPPEN, pod naslednjimi pogoji dostave: franko tovarna. (INCOTERM 2010), kar pomeni, da tveganje dostave preide na naročnika, ko je blago v rokah prevoznika. Če ni drugače dogovorjeno ali navedeno.
Odgovornost za pravilnost podatkov o dostavi je naložena kupcu. Vključuje naslov za dostavo, telefonsko številko in e-poštni naslov, uporabljen pri naročilu. Podatki se uporabijo za izpolnitev tovornega lista in se posredujejo špediterju.
Pri naročilu izdelkov z UN številko, označenih z nevarnim blagom, se doračuna okoljska dajatev v višini 11,33 € na naročilo. Pristojbina krije strošek ravnanja z blagom, označenim z nevarnim blagom, tako da je le-to pravilno zapakirano ali z njim ravnano pravilno, da ne predstavlja tveganja za zdravje in varnost.
Stranka mora ob dostavi pregledati vse izdelke, nadomestne dele in povezane storitve. Če stranka opazi napako ali pomanjkljivost, na katero se želi sklicevati, mora o tem takoj obvestiti LAKGRUPPEN. Če napake ali okvare, ki jo stranka opazi ali bi jo morala imeti, LAKGRUPPEN ne obvesti takoj, je ni mogoče pozneje reklamirati.
Vračila in preklic
Želimo olajšati uporabo naše spletne trgovine – enako velja za vračilo. Vedno vas spodbujamo, da kupljene izdelke, nadomestne dele in povezane storitve preverite ob dostavi. Če odkrijete kakršno koli napako ali pomanjkljivost, na katero se želite sklicevati, morate o tem nemudoma pisno obvestiti LAKGRUPPEN. Predmete, ki jih želite vrniti, je treba vrniti v bistvu v enakem stanju in količini, kot ste jih prejeli, da dobite povrnjeno celotno kupnino.
V primeru preklica nakupa vam nudimo vračilo artiklov v 14 dneh po prejemu naročila. Izdelka, ki je proizveden/zmešan posebej za vas, ni mogoče vrniti, poleg tega izdelkov, označenih kot "ni na zalogi", ni mogoče vrniti, ker je bil naročen posebej za vaše individualno naročilo.
Pravico imate do pritožbe glede proizvodnih napak, ki se pojavijo v 2 letih po dobavi blaga. V večini primerov se napake lahko odpravijo s popravilom, če se po 2 poskusih popravila izkaže, da je artikel še vedno okvarjen, bo artikel zamenjan z novim, iste vrste in modela. Seveda je pogoj, da je reklamacija utemeljena in da napaka ni nastala kot posledica nepravilne uporabe izdelka ali drugega škodljivega ravnanja. Če ugotovimo nepravilno uporabo artikla ali nenavadno obrabo, vam stroški pošiljanja ne bodo povrnjeni.
V zvezi z napakami pri naročanju uveljavljamo pravico do fakturiranja 10% celotnega zneska cene izdelkov.
Obarvanih izdelkov ni mogoče vrniti, če je datum zadnje uporabe krajši od 6 mesecev.
Če omenjeni pogoji niso izpolnjeni, pride do primerov, ko predmet izgubi celotno ali del svoje vrednosti in ne boste upravičeni do vračila denarja.
Vračila poslana na:
Naslov za dostavo vašega naročila. Prosimo, kontaktirajte nas na 63 156 666, preden pošljete pritožbo nazaj. Ob vračilu artikla čim bolj podrobno navedite, za kaj gre.
Izdelki, rezervni deli in storitve
Izdelki in nadomestni deli, ki se prodajajo in dobavljajo, so novi in so v času dostave v skladu z dansko zakonodajo. LAKGRUPPEN prodaja in dobavlja rezervne dele za izdelek v obsegu, ki ga lahko naročimo pri tretji osebi. Povezane storitve, ki jih LAKGRUPPEN prodaja in dobavlja v zvezi s prodajo in dostavo izdelkov ali rezervnih delov, kot je toniranje mokrih izdelkov, se izvajajo pravilno in so v času dostave v skladu z dansko zakonodajo.
Povezane storitve, ki jih LAKGRUPPEN prodaja in dobavlja v zvezi s prodajo in dostavo izdelkov ali rezervnih delov, kot je niansiranje barv, lakov ali podobno, se izvajajo umetno in so v skladu z dansko zakonodajo v času dostave.
Nenaročeno
Pri nakupu izdelkov, ki niso na zalogi ali so označeni kot "izdelki, ki niso na zalogi", bodo preostali izdelki odposlani v najkrajšem možnem času. Vsi artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani takoj. V primeru neizpolnjenega naročila vam bomo zaračunali le znesek, ki je enak pošiljki. Preostala poravnava se pojavi, ko prejmete svoje naročilo.
Ko naročite blago, se izpiše, če artikel ni na zalogi ali je označen kot artikel, ki ni na zalogi. Na vaši potrditvi naročila bo navedeno tudi, ali je vaše naročilo namenjeno delni dostavi. Če ste naročili enega ali več artiklov, za katere se zdi, da jim je potekel rok trajanja, vas bomo kontaktirali v najkrajšem možnem času, da bi našli nadomestni artikel.
Cena
Cene so prikazane v EUR in se ažurirajo dnevno. LAKGRUPPEN si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Cene navedene na spletni strani veljajo, razen če ni drugače dogovorjeno. Pridržki veljajo za napake v ceni itd., ki so posledica neuspešne dostave, davčnih sprememb, razprodanega blaga, valutnih sprememb, vojne, terorizma, naravnih nesreč, višje sile in tiskarskih napak.
Plačilo
Sprejemamo plačilo s karticami Visa, Mastercard in Maestro. Brez stroškov kartice. Znesek se odšteje šele ob odpremi artikla. Če ste naročili več artiklov in je eden od artiklov v zaostalem naročilu, ne bomo odšteli plačila za ta artikel, dokler artikel ne bo odposlan.
Plačilo z debetno kartico
Worldline uporabljamo kot plačilni prehod in prevzemnike. To pomeni, da ko naročite in plačate s kreditno kartico, vse plačilne transakcije izvaja Worldline in LAKGRUPPEN ne more dostopati do nobenih podatkov na vaši kreditni kartici. Vsa komunikacija je šifrirana z varno povezavo.
Plačilo po predračunu
Dogovor o plačilu po predračunu zahteva posebno bonitetno oceno naše finančne službe. Računi morajo biti plačani tako, da je znesek računa na voljo glede na dogovorjene okoliščine. Računi se pošiljajo po elektronski pošti. Imeti morate torej elektronski naslov, na katerega lahko pošiljate račune. LAKGRUPPEN si pridržuje pravico do lastništva izdelkov do celotnega in končnega plačila. (npr. spektrometer). Če obstaja utemeljen dvom o plačilni sposobnosti stranke, ima LAKGRUPPEN pravico zmanjšati kredit in znesek kredita, zahtevati plačilo vnaprej ali zahtevati varščino za prihodnje dobave.
Če računi niso plačani pravočasno iz razlogov, za katere LAKGRUPPEN ni odgovoren, je LAKGRUPPEN upravičen do obresti na zapadli znesek v višini 1,5 % letno. mesec dni od datuma zapadlosti in do plačila. Poleg tega se zaračuna pristojbina v višini 20 EUR.
Če zapadli računi niso plačani v 14 dneh od prejema pisnega zahtevka za plačilo s strani LAKGRUPPEN, imamo poleg obresti pravico odpovedati prodajo izdelkov, rezervnih delov in/ali povezanih storitev, povezanih z zamudo, odpovedati prodaja izdelkov, nadomestnih delov in/ali povezanih storitev, ki še niso bili dobavljeni stranki ali zahtevajo njihovo predplačilo in/ali druge kršitve pooblastil. Pridržujemo si pravico do prodaje do prejema celotnega plačila.
Ponudba
Vse ponudbe veljajo 10 dni od datuma ponudbe, razen če je v ponudbi navedeno drugače. Če ponudba ni datirana, velja 10 dni od odpreme. Sprejem ponudb, ki jih LAKGRUPPEN prejme po preteku roka za sprejem, se ne šteje za veljavno, razen če stranko ne obvestimo drugače.
Izbira prava in kraja
Trgovanje strank je v vseh pogledih predmet danskega prava. Morebitne spore, ki lahko nastanejo v zvezi s trgovino strank, mora reševati dansko sodišče.
Garancija
LAKGRUPPEN zagotavlja izdelke, pridržane in povezane storitve brez materialnih napak in napak v dizajnu, materialih in izdelavi 24 mesecev po dobavi. Za dele, zamenjane v okviru garancije, je garancijska doba 3 mesece od zamenjave, največ 24 mesecev od prvotne dostave.
Garancija LAKGRUPPEN ne pokriva obrabljivih delov in okvar, ki so posledica: 1, običajne obrabe. 2, shranjevanje, namestitev, uporaba ali vzdrževanje v nasprotju z navodili podjetja ali splošno prakso. 3, popravilo ali spremembo, ki jo izvede kdo drug kot družba. 4, in druge pogoje, kot je Podjetje je neodgovorno.
Če kupec med garancijskim obdobjem ugotovi napako ali napako, ki jo želi uveljavljati, nas mora o tem nemudoma pisno obvestiti. Če napake ali okvare, ki jo stranka odkrije ali bi jo morala odkriti, ne obvesti nemudoma pisno, je kasneje ni mogoče reklamirati. Stranka mora podjetju posredovati informacije o sporočeni napaki ali okvari, ki jih zahteva podjetje.
V razumnem času po tem, ko LAKGRUPPEN od stranke prejme obvestilo o napaki ali okvari in razišče zahtevek, bo družba obvestila stranko, ali je napaka ali napaka zajeta v garanciji. Stranka mora na zahtevo podjetju poslati okvarjene dele. Stranka nosi stroške in tveganje delov med transportom do podjetja. Podjetje nosi stroške in tveganje delov med transportom do stranke, če je napaka ali napaka zajeta z garancijo.
V razumnem času po tem, ko LAKGRUPPEN obvesti stranko v skladu s točko. 4 da je napaka ali pomanjkljivost zajeta v garanciji, bo podjetje odpravilo napako ali napako tako, da: (I) zamenja ali popravi okvarjene dele ali (II) pošlje dele stranki, da jih stranka sama zamenja ali popravi.
Stranka nima nobenih pravic v primeru okvar ali napak na izdelkih, rezervnih delih ali povezanih storitvah, razen tistih, ki so izrecno navedene zgoraj.
Zavrnitev odgovornosti
LAKGRUPPEN lahko kadarkoli spremeni vsebino te strani. LAKGRUPPEN ne more biti odgovoren za kakršno koli škodo, ki bi nastala kot posledica uporabe spletnega mesta ali v tem primeru pomanjkanja dostopa do spletnega mesta. Upoštevajte, da se lahko prikaz blaga na spletni strani razlikuje od dejanskega videza blaga. Prikazane slike so samo za orientacijo. Zato se lahko dejanski videz izdelka razlikuje od ilustracije na spletni strani. Ne odgovarjamo za morebitne manjše razlike v barvah ali velikostih, prikazanih na naši spletni strani. To se ne šteje za napako in zato ne bo povzročilo nikakršnega povračila stroškov, niti v zvezi s prvotno pošiljko niti z vračilom.
Politika zasebnosti
We work with a number of other companies that store and process data. Companies only process the information on our behalf and may not use it for their own purposes. We only work with data processors in the EU or in countries that can provide your information with adequate protection. Read our privacy policy here
Spletna stran
Spletna stran je v lasti in objavi:
LAKGRUPPEN A/S
Stenhuggervej 30
5230 Odense M
Telefon: +45 8874 4000
E-pošta: [email protected]
DDV št.: DK10020360
Pogoji in določila so bili nazadnje posodobljeni 20. septembra 2022